First Day at new Home -,-'

First Day at new home . Waaa ! Mesty ramai org ckp best la Irah dpt duduk kat rumah baru . Tapi ! tak mcm korg pikir la . Arrr . Tempat yg bru Irah duduk ni mcm PENJARA ! u know what's the meaning of PENJARA , right ? Hee ~ so ? Korang ley byg x duduk lam penjara . Dhlah Irah ni anak TUNGGAL xde adek , kakak or abg . rrr . memang sedih . Tapi Irah bersyukur sgt sbb ramai org anggap Irah ni like Kakak or Adek dy . Wah ! Really appreciate it , dear. Sayang kamu! Huhu . Ok2, balek kpd kat umah Irah . Korang tau kan irah stay mane? eh2, x tau ? Irah stay at Bukit Antarabangsa . u know where it is ? bagusslah. Hee ~ . .
ok2 , nak cite la ni cmne First Day kat umah baru . Korang tau , wktu pindah MOMMIE & DADDY saya not at home because they are honeymooners hahah . Just joking la . Mereka ada keje kat overseas. ! rrrr . lagi la sengal . :P
jadi ? Saya tidy up semua barang ngn buah hati saya iaitu BIK MIAH (:
Bik miah adalah buat hati saya yg sy syg selamanya . Bik Miah sllu temankan saya (:
I love her damn so much . And I'm really grateful because she is in charge of me until today (:
Really thanked , BIK MIAH .
Heee ~ wktu nak cuci2 kolam , tau x Irah jumpa ape ? Irah jumpa ular !
Arrr ! ape lagi, waaaaaaaa! Smpai bik miah embrace Irah .. Haha . Lucu giler , tapi x payah rungsing ular tu dh PERGI ! haha . n first time  tgok ular sebesar tu . ! hehe . maklum la saya org asing .. Hahaha ..


n .. tak igt la cmne . Haha . jgn marah ye . Nati cepat TUA ! . hehe . ~
Hanya itu sjalah cite2 busuk yea ! (: